Wednesday 7 April 2010

klinke kurvice

"Zoey, Nikki, ovo će mi vremena za to. Trebam skrenuti klinke kurvice drvo prvi, izboriti i pijeska. Nakon što je učinio moram ga završiti tako da će biti glatka i voda siguran. To će potrajati nekoliko tjedana najmanje, rekao sam.

"To je u redu. Nikki je ovdje za mjesec dana. Nadajmo se, to se može učiniti prije toga ", rekao je Zoey.

Tijekom sljedećeg mjeseca, Zoey i Nikki će dati poziv na prigodu pozdraviti i pozvati mene više za piće ili večeru. Ja bih visiti na Zoey kući i mi bismo gledati film i dobiti malo proklet. Nikad nisam osjećao kao guzate matorketreći kotač s njima. Oni su udoban sa svaki ostali, ali nikad nije otvoreno lezbijka ili dvo. Osjećao sam se kao kod kuće s njima.

Sam ih pitao jednu noć ako su par i oboje gledali jedni na druge i nasmijala se. Onda pogledao me i nasmiješio se, ali ne reče ništa. Bio sam još više intrigira i sada osjetio da su držeći nešto natrag.

Naši razgovori noću često zaronio u klinke amaterke razgovorima o umjetnosti i životu umjetnika. Oba Zoey i Nikki postavljana brojna pitanja i činilo istinski zanima kako se čini žive kao umjetnik. Oni su oboje voljeli ideju eksperimentiranja s druge umjetničke izvan onoga što ste bili poznati po.

"Tko bi ste mislili da će ikada izgrade penis? Ti si fotograf ", kaže ona.

Tjedna kasnije, rekao sam gals da je crni orah rezbarenje je učinjeno, a konačni cilj će ići na uskoro bi trebala biti dovršena do vikenda. Bilo bi tjedan prije Nikki je povratak u Novi Zeland.

Drago mi je da ga završiti s vremena na pretek. JA je guzate crnkenijedan ideja što očekivati kad sam im davaše Mi nikada ne raspravlja cijenu, koja je od običnih za mene. Ali, to je bio prokleto cool. To se osjećali kao savršeno penis. To je bio atraktivan za pogledati, pa čak i više seksi za držanje i miluju. Taj crni orah je tako lijepo kada završite. To je dubina na njega s prskotina klinke karanje purple vidio duboko u drvo. Njezina teško kao rock i mekan kao uporište.

Morala sam se smijati u sebi opet za izradu debele zenetakva stvar. Fotograf, koji voli okrenuti zdjele u slobodno vrijeme rezbarenje dildo za par žena iz plave koji su ga zatražili! Tko je, dovraga bi vjerujem ovo?

Bio sam trčanje s njim i da se dobro zabavi. Oni su oboje bili jako kul i liječiti se na oko. To su bile dvije žene vrlo komforne sa sebe i svoj interes u tom je prilično izazvavši za mene. Bilo je zabavno skretanje i zapravo sam uživao rezbarenje penis. Samo razmišljanje o izradi Nikki crtež pijetla, got me teško.

Zvao sam u petak ujutro da bi gals guzate pickeznaju svoj rezbarenje je učinjeno.

Zoey odgovori telefon "nevjerojatan! Možeš li ga donijeti više od večeras? "

"Naravno, rekao sam.

"Vidimo se domace klinke oko devet," Zoey mi govori.

JA je otišao na to Zoey kući i vani smo sjedili u dvorištu pod papir Laterns imala lit. Pili smo nešto vina i opušteno. To je bio vrlo topao i sparan ljetni noći. Sam nosio neki nosili kratke hlače od jean i svjetlo pamuk majicu. Djevojke su oboje nose vrlo lagana ljetna haljina i samo gledao ukusan.

Oni su bili poput bacanja leđa sisate pickeWoodstock eru iz šezdesetih godina. Obje su nosile ništa ispod tih haljina. Svaki put su se do pristizanja više vina ili prošetati natrag i naprijed iz kuće svojih tits giggled mnogo za moje oduševljenje.

Imao sam donio cipela kutija sa mnom na dan dolaska. To je čarolija rezbarenje iznutra. Nismo ga otvorili odmah. Mi čekali do večeri napredovali i bili smo svi malo bunovan od vina.

Mi smo se preselili unutra i Nikki debele klinke zapalili svijeće u nekim dnevnim boravkom. To je mala soba tako da je sjaj bio je dovoljno sjajan da bi se lako vide jedni druge. Sjedio sam na stolici i Zoey i Nikki su na kauč. Zoey je otišao u kuhinju i vratio se natrag u kutiju.

"Možemo li ga otvoriti sada?"

"Da, ja sam umirući za vas djevojke da se vidi."

Zoey ruke cipela kutija za Nikki. Ona otvori guzate plavusekutiju i pokupi iz nagradu. To je zamotan u mekom svilom i jednostavno slajdove izlaze između materijala i zemljišta u Nikki krilu.

"Oh moj, svojim prekrasnim", kaže Nikki.

"Holy shit, pogledajte to. Njegova ljepša od drugih jedan. To je tamna boja i krivulja je prekrasna. I glavu, osjećam glavu, "Zoey provali van.

Osjećao sam se kao Djed. Oni su oboje toliko zaljubljen s tom rezbarenje. Ja moram priznati bio sam prilično ponosan na to previše. Budući ove dvije djevojke dobivanje uzbuđen o ovom drveni pijetao napravio sve radove i vrijeme kvalitetno vrijedan napor. A shit, to me previše vruća.

Mi smo svi imali lijepe tople buzz debele ribekoja ide od vina. Zoey je vodio u spavaću sobu i vratio se s prve carving. Na putu natrag na kauč s Nikki, ona se zaustavlja i daje mi predivno nježan poljubac.

"Hvala vam," Zoey žubori.

Nikki sama podiže kao Zoey sjeda. Ona je previše, naslanja debele kurvice na mene, mjesto njezine ruke oko mog vrata i mene vuče na mekom za poljubac. Ona nudi mi malo jeziku razmjene, "Njegova tako lijepo."

Oni su oboje sub natrag dolje na kauč usporedbom oba drvene pipe sa svaki ostali. Svjetlo u boji penis i malo deblji, i više vrlo tamne. Crni orah bio je bogat i privlačan.

Zoey lifta svijetle boje drveta i lagano teče iza vrata Nikki pod kosom oko da joj uha i ispod njezine brade. Ona se kreće oko polovicu lica izvodi duljina zajedno Nikki usnama, njezina škakljanje.

Nikki naslanja leđa s glavom na pohotna plavusastražnjem dijelu kauč zatvarajući oči. Zoey nastavlja zafrkavati Nikki lice s novim igračkama. Ona je posebnu pozornost Nikki usnama. Kretanje glave drvo oko njezinih usta, guranje u nešto ona klizi preko usta. Zoey omogućuje da se osjeća duljina drva.

Ja sam sjedio u stolici za kauč preko debele jebacice već uključen po senzualna gestikuliraju odvija ispred mene. Bilo je gotovo kao da sam ne postoji, a bio sam u redu s tim. Nisam želio da zvuk strahu sam da oni prekidaju intimne posturing.

Nikki je sjedio na kauču držeći novi crni orah igračku između nogu stvaranje nabora u svojoj haljini između nogu kao Zoey zadirkivali joj lice i vrat drugi. Nikki iselili da podignu vratiti više na kauč i širiti njezine noge malo. Ona guraju oraha pijetao dolje dalje u njezinu haljinu guzate plavuseprodubljivanje gužvati u svojoj haljini. Zoey uzela igračku i ran zajedno Nikki's bradu i ran vrh dolje joj grudi između njenih tits. Polako Zoey preselili sve to na putu prema dolje da joj trbuh.

Zoey promjene smjera i razbila glavu natrag gore uz Nikki's trbuh leđa joj tits. Zoey otkopčan dva gumba u blizini Nikki's grudi i preselio drveni pijetao širenje haljini izložiti strane njezina tits. Ona je nastavio otkopčati haljini do vrata. Nikki's tits sada u potpunosti na vidiku, Zoey vodio je drveni pijetao uz strane njezina tits, kruži jedan po jedan i trčanje glavu gole jebacice natrag i naprijed preko njezine bradavice.

Nikki moaned s oduševljenjem i Zoey sjede na kauč da joj lice.
Zoey postavljene jedna noga preko Nikki i sad je straddling njezine noge. Sam mogao vidjeti Nikki je trljanje joj maca sa tvrdom crni orah primjeni pritisak kad je mogla.

Zoey je nastavio zafrkavati Nikki škrinja s gole plavusepijetao rezbarenje. Sam mogao vidjeti Nikki upisati oraha između nogu. Igrala se i početi da poništi Zoey haljinu. Preselila rukama unutar Zoey haljina i odvali haljini od Zoey ramenima. Zoey's back potpunosti izložen mene i njezina tits poskakivanje sa svojim pokretima preko Nikki.

Nikki ponovno pronalazi svoje tamno orahovo drvo između njezine noge i počne masaža strane Zoey's tits sa drveta. Ona koristi poznate jebacice drvene penis zvrčka Zoey's tits naprijed i natrag.

Ja sam u promatranje relished Zoey's tits ići natrag i naprijed protiv pritiska Nikki je primjenom. Njezina tits kreće iz svoga tijela kao Nikki ih preselili sa svojim pijetao. Zoey je bradavice su se teško i dugo. Kao što je Nikki preselio oraha preko Zoey's bradavica sam mogao vidjeti ih savijati i zvrčka. Bilo je nevjerojatno vruće.

Zoey lučnim leđa van, valjane joj glavu natrag i prema meni i Nikki doći s njom na rukama šalicu njezine grudi. Zoey nagnutom prema naprijed, a onda joj je ponudila puni poljubac. Kao Zoey podiže prema naprijed poljubiti Nikki, njezina haljina pala ispod njezina struka, a ja o izgubio kontrolu, kada sisate kuckesam vidio Zoey je prekrasna maca izložen od iza.

Nakon dugog i toplog poljupca, Zoey ustao, i njezina haljina pala na pod.

Ona izdvajali Nikki gore od kauč i njezina haljina pala na pod. Nikki koraka od njezine haljine i postavlja natrag dolje na kauč joj vruće tijelo sada prikazuju na duljinu kauč.

Sjedio sam gledajući što uopće novosadske jebacice nije pokret ili zvuk. Ja stvarno mislio da su zaboravili sam bio tamo.

Zoey okreće i šetnjama preko prema meni. Voljela sam gledajući ju hoda prema meni. Njezine grudi su okrugle i čvrste i kako ona i Nikki je obrija pussies. Ona nagne prema dolje i daje mi poljubac i uzima moje ruke i mjesta jednom rukom preko svoje grudi. Njezina bradavice su bili toliko uzbuđeni i teško mi je o to eksplodirati.

Ona šaptala u moje uho, "Molim vas pridružite nam se ...... u nekoliko minuta. "

Zoey otvara ladicu kava stol uz kauč i izvuče bocu Astrolube. Ona guzate kuckelijeva malo više Nikki's tits i uzima crni orah pijetao od nje. Ona role oraha penis u sokovima i maziva up to trčanje leđa i naprijed preko Nikki's tits. Zatim, polako, koristeći samo glave, to gides dolje između njezine tits joj trbuh. Zoey prometuje nekoliko krugova oko Nikk's pupak i onda palac prema njoj obrijan usne.

Gledam malo šire Zoey Nikki beogradske kurvice noge na kauč i volovi duljine oraha penis između joj usne. Vidim dio oraha nestati u pritiskom kako joj usne pomiču se u stranu. Zoey donosi drva svi put dolje prošlosti njene usne da joj klitoris i onda pod prema njoj bum.

Ja mogu vidjeti u sumrak i vrhu joj maca blistavim u svjetlu. Zoey polako slajdova oraha kopiju uz Nikki usnama čime je lijepo rezbareni glavu da jednostavno unesite svoju toplinu. Nikki seli joj glavu natrag, kipljenje u jauk oduševljenja.

Nikki Zoey uzima za ruku joj vodilja da se užici pojačaju. Na kraju, Nikki preuzima i potezima, oraha natrag na njezine grudi traže još astrolube. Zoey izlijeva nešto više od Nikki's tits. Zoey je trlja ruke nad nju sisate zenenipples i pokreće ju navlažene ruku dolje na Nikki punoj i maca usne natečene. Njeno tijelo je sjajni sa vlažnost.

Nikki traje oraha penis i vodiče u svom koristeći obje ruke. Zoey i ja gledati kako je ona sama užitke u slow rhthyms pomoću palcu na masažu joj klitoris i cijelom dužinom slajdova u mrak.

Zoey izgleda tamo kod mene, a vidi ja sam sada sama milovati.

"Pridružite nam se", kaže kurvice ona tiho.

I stand up, kap moje gaćice izlažu natečene i uzbuđeni kurac. Ja polako skinuti moju majicu, a kao i ja moj penis bobs gore i dolje sa mojim pokretom. Hodao sam na to Zoey i poljubio. I onda oslanjao dolje poljubiti Nikki i prstohvat joj bradavice. Ona je još uvijek masirajući joj maca sa dugim pokretima unutar i izvan, a na vrhu joj usana. Oraha je jednostavno sjajan.

"Move in iza mene," Zoey šapuće.

Sam uspon iza Zoey i vidjeti Nikki nogu, koji dolaze napaljene klinkeiz pod Zoey. Moj penis je toliko teško, ja stići za astrolube i natočite dolje Zoey's pikavac ispucati. Sam kliziti moj penis u njezinu prasak za vlazenje moje duljine i pomicati gore i dolje u lako kretanje. Bio sam lupanje sa zadovoljstvom.

Ja do okolo sa mojim mokrim rukama i čaša Zoey's grudi. Zoey je preuzeo držite ostalih drvenih igračaka i bio je to kreće oko Nikki's prsima i bedrima da se to mokro. Kada dobijete jednoličnu smjesu, Zoey se naginje naprijed preko Nikki i Borova naselja između nogu i masaže joj lice. Ja mogu vidjeti vrhom drvene penis peeking od iza njega kao ona slajdova naprijed i natrag. Bilo poznate kurvice je jako vruće scene.

Zoey okreće mi se, "Slide na mene", kaže ona.

JA je uzeo moj jako navlažiti debeli penis i sa lakoćom klizio u Zoey u toplinu. Ona je gurnula natrag prema meni da me uzeti u dublje i moaned sa zadovoljstvom. Sam mogao vidjeti Nikki je još uvijek sama pumpanje s većom brzinom i sam sjedio leđa na moje noge i neka Zoey vodič joj maca na cijeli moj vratilo. Kao što sam oslanjao nazad sam mogao vidjeti moj penis se kreće i izvan Zoey je debele plavuselijepa maca dok ona masira klitoris, gdje sa svjetlom drvorezbara. Nikki je o to sperma s njom igračka oraha i nisam bio daleko iza.

Zoey osjetio moj nivo uzbuđenja i početi pomicati joj dupe gore i dolje sve brže i brže. To je bio lijep očima vidim svoju Bob gore i dolje i sa strane na stranu rastezanja njene usne na moj cijeli penis.

Ja vrisnula "Idem da se sperma."

Zoey sama lifta off od mene i doseže ispod nogu i zipke moj penis rukama nastavku pokreta. Moja impulzivna potisak puca cum diljem svoje ruke i nad Nikki's vagina. Ona mlijeka mene i masaže sperma oko moje loptice i Nikki's Puss. Ja dosegnuti oko poljubiti Zoey koji sruši preko Nikki. Sam je slijediti dolje, postavljen na vrhu joj stražnjicu i premjestiti poljubiti Nikki tko izgleda iscrpljena i sita.

I neka moj penis zalutala između Zoey's pikavac sisate amaterkeispucati kao što sam ležala u vrhu joj i osjetiti tvrdoću novi početak da se vrati.

No comments:

Post a Comment